Hallo hier zijn we e weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen Zuidhof - WaarBenJij.nu Hallo hier zijn we e weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen Zuidhof - WaarBenJij.nu

Hallo hier zijn we e weer

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

02 November 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal...!!!

Hier weer zoals beloofd men blog, zodat de mensen die me stiekem toch wel een beetje missen toch op de hoogte kunnen blijven. En ook voor de mensen die me niet missen ook voor hun

  • 03 November 2014 - 23:31

    Paps En Mams:

    War fijn dat je ons weer op de hoogte houd van een nieuw avontuur,zo kunnen wij ook meegenieten :)
    Het is al goed begonnen met het heerlijke eten, daar keek je al zo naar uit hahaha ,een lekkere bodem aan gelegd????
    We hebben al wat foto's langs zien komen en sommige zagen er heerlijk uit.
    Op naar Dhaka, veel plezier. Dikke kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 November 2014

Tjaaaaa......

02 November 2014

Hallo hier zijn we e weer
Jeroen

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 2525

Voorgaande reizen:

02 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

03 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: